Freelance Photographer

By: nfirdaus abdullah

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 4-Jun-2005 00:00 Email | Share | Bookmark
Pernikahan Fatimah (Timmy) & Ahmad Shihan - SS22 Petaling Jaya

#1 - Dirumah inilah..kesibukan mulai terasa
#2
#3
#4 - Gambar keluarga En.Suhaimi
#5 -
#6 - Jurumekap sedang memperhiaskan Timmy
#7 - Simple & sedap mata memandang
#8
#9 - Apa yang tak kena lagi tu..:)
#10
#11 - Makcik saudara
#12 - Baik-baik tercucuk telinga nanti..
#13
#14
#15 - Dah siap pun..
#16
#17
#18
#19
#20
#21
#22
#23
#24
#25
#26
#27
#28
#29
#30
#31 - Suatu ketika dahulu..
#32 - Ni la tuan rumahnya
#33 -Ketibaan rombongan pengantin lelaki
#34 - Orang lama..
#35 - Ni la pengantin lelaki
#36 - Si kecil pun ingin turut sama..
#37 - Tak berat ke makcik?
#38
#39 - Rombongan ni dari Pantai Timur, Kelantan
#40
#41
#42
#43 - Inilah En.Shihan kita..
#44 - Shihan & bakal bapak mertua
#45 - Sila la masuk, jgn segan-segan..
#46
#47 - Debaran mula terasa
#48 - Hantaran dari pihak lelaki
#49 - Sedapnya kek ni..
#50 - Fuh..meleleh ayaq liuq
#51 - Ni la wakil dari pihak lelaki
#52 - Kehadiran saudara-mara &
#53 sahabat handai sedang menunggu..
#54 - Releks je shihan..sempat posing lagi tu..
#55
#56
#57 - Mana Tok Kadi ni? Lama dah menunggu..
#58 - Apa la yang dibisikan tu..
#59
#60
#61
#62
#63
#64 - Ceh-ceh..senyuman seorang bakal isteri
#65 - Dan senyuman bakal suami
#66 - Timmy in close up
#67 - Tok Kadi mengisi borang witness form
#68 - Semua sedang menunggu saat yang ditunggu
#69 - "Apa lagi la yg ditunggu Tok Kadi ni.."
#70 - Rukun nikah diterangkan
#71 - Didengar dengan penuh kesabaran..
#72 - dan juga dari pihak perempuan
#73 - Ada juga yg nak candid gambar saya
#74
#75 -Saat yang ditunggu..
#76 - Aku nikahkan dikau..
#77 - Sah....?
#78 - Shihan: Sah la tu..jelas dah..
#79 - Syukur alhamdulillah..lepas dah saat yang ditunggu..amin!
#80 - Disertai doa kesyukuran nikah
#81- Senyuman seorang isteri yang sah
#82 - Nowander la tak nampak wang hantaran..dah bank in rupanya!
#83 - Mas kahwin dimeterai..
#84 - Salam seorang isteri kpd suami
#85
#86 - Cincin disarung tanda pernikahan..
#87 - Jgn lebih-lebih..lain hari boleh bikin..
#88 - Pemberian gelang tangan dari Ibu mertua
#89 -
#90 - Persalaman seorang menantu kepada mertuanya..
#91 - Ciuman kepada seorang ayah..
#92 - Salam sayang pada si Ibu
#93 - Ciuman kusyuk dari seorang suami
#94 - aik tak puas lagi ke?
#95
#96 - Ibu-ibu kepada si pengantin lelaki & perempuan
#97 - Ahli keluarga Timmy
#98 - Ahli keluarga pakcik-makcik Timmy..
#99 - Siapa lagi nak bergambar..mari sini lekas!
#100 - Gambar saudara-mara pihak lelaki
#101 - Kawan persekolahan Timmy
#102 - Timmy's cousin
#103 - Walaupun beliau kurang dpd yg lain namun tetap gembira...
#104 - Merterai perjanjian ..
#105
#106 - Apa lagi yang kurang ya?
#107 - Si kecil turut keletihan
#108 - Apa yang menyeronokan tu?
#109
#110 - Makan time..
#111 - tumpang lalu ya..
#112 - U tak mau makan ke firdaus?
#113 - Aik bang nak bawa lari kemana buah-buahan tu..
#114
#115
#116





*Buat pertama kalinya, seseorang memberi kepercayaan kepada saya utk mengambil gambar dihari pernikahan mereka. So selepas ini sesiapa berminat nak menggunakan perkhidmatan saya boleh la menghubungi saya seperti tertera dibawah:-

Firdaus Abdullah
012 - 3533 072
nfirdaus@gmail.com
or sniperzmy@yahoo.com.sg


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net